Bővebben a filmről
Körülöttünk mindenhol megtalálhatók a „láthatatlanok”: olyan emberek, akik csak a kamera képén keresztül észlelhetők. Megismerkedhetünk kettejükkel. Tuomas apukaként egyedül neveli lányát: az egyetlen embert a világon, aki normálisan látja őt. Ninni egy fiatal nő, aki számára egy online párkapcsolat van kialakulóban, és először találkozik „a való világban” álmai párjával. E párhuzamos történetek kombinációja mellett a film utcai felvételeket és véleményeket tartalmaz más „láthatatlanoktól”, így reflektálva a magány, a láthatóság és az észlelés kérdéseire. Világunkról egyszerre prózai és költői kép alakul ki így, ahol a tényszerű és a képzeletbeli dolgok közös teret foglalnak el.
A film felvétele egy Nokia C5 telefonnal történt 2018 és 2020 között.
A Nobody Meets Your Eyes előtt levetítjük a Hungarian Flesh Flash című rövidfilmet.
A film a kiszolgáltatottságtól való félelemről szól egy olyan, nem létező Magyarországon, ahol az ősi turul Istennek szűzlányokat kell feláldozni. A nemzeti identitás káoszában élünk. Egy fiú kívülálló akar maradni - De, ahogy az lenni szokott, elsodródik a tömeggel. A film kreatív producere Tarr Béla volt.
All around us, there lives a group of “invisibles”, people who are only perceivable via a camera. We meet two of them: Tuomas is a single parent to his daughter, who is the only person in the world that can see him normally; Ninni is a young woman in an emerging online relationship, meeting her crush for the first time “in real life.” In combination with these parallel stories, the film uses street footage and testimonies from other “invisibles” to reflect on questions of loneliness, visibility, and perception. Our world is exposed as one where the prosaic and the poetic, the factual and the imaginary live together.
The film was filmed with a Nokia C5 phone between 2018 and 2020.
Before the screening of Nobody Meets Your Eyes, the short film Hungarian Flesh Flash will be shown.
The movie is about the fear of vulnerability in a version of Hungary where Virgins needed to be sacrificed for the ancient Turul God. We are dwelling in the chaos of nationalist ideology. A boy prefers to remain on the outside of this - but as usual, he gets pulled in by the masses. The creative producer of the film was Béla Tarr.